Clientul poate renunta la o comanda in conditiile stipulate mai jos, sau poate anula o comanda in termen de 2 ore de la plasarea acesteia.
Pentru retur este necesar sa ne contactati la telefon 0743 639 312 / 0745 297 854 sau prin e-mail la contact@solarlegume.ro.
In cazul in care doresti sa renunti la produsele achizitionate de pe website-ul solarlegume.ro, ai posibilitatea de retur in 14 zile de la primirea comenzii conform dispoziţiilor Ordonanţei de Urgenţă nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Intentia de retur trebuie notificata telefonic sau prin e-mail in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. In urma efectuarii solicitarii de retur, societatea de curierat va fi trimisa la adresa indicata de client pentru ridicarea coletului de retur.
Societatea de curierat Fan Curier va fi notificata pentru ridicarea coletului de la adresa indicate de client. Produsele pot fi returnate prin expediere la adresa: GVA MARCOM SRL, Str. Ștefan cel Mare Nr. 505, Matca, Galati, 807185.
Website-ul solarlegume.ro va rambursa clientului orice suma pe care a primit-o din partea clientului (mai putin costul transportului achitat initial) in baza comenzii efectuate in cel mult 5 zile lucratoare de la receptionarea coletului de retur. Modalitatea de rambursare va fi aceeasi prin care clientul a achitat comanda, cu exceptia cazului in care clientul solicita o alta modalitate de rambursare.
Indiferent de situatia de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, in ambalajul original cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (facture, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa nu prezinte defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu website-ul solarlegume.ro).
In cazul retururilor integrale, clientul primeste banii in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea si validarea coletului de retur in depozitul nostru.
Daca au fost livrate clientului alte produse decat cele comandate sau daca produsele sunt neconforme cu informatiile furnizate pe website la momentul comenzii, costul transportului de retur este suportat de solarlegume.ro. In cazul oricarui alt motiv de returnare decat cele mentionate, costul transportului de retur este suportat de catre client.
Produsele care fac obiectul comercializarii prin intermediul website-ului sunt produse noi, care nu prezinta defecte. In cazul in care Produsele prezinta totusi defecte, GVA MARCOM SRL va fi responsabil pentru acestea.
In cazul in care Produsele prezinta defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la livrare sau intervenite in perioada de garantie, stabilita conform legii romane, Clientul se poate adresa cu o reclamatie transmisa prin e-mail la adresa aratata la Sectiunea Contact sau prin posta cu scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa aratata la aceeasi sectiune si sa returneze Produsele, conform procedurii aratate in acesti Termeni si Conditii.
Plangerile trimise trebuie sa specifice cauzele acestora si informatiile necesare pentru a identifica comanda.
GVA MARCOM SRL va examina plangerea in 14 zile si va informa Clientul despre rezultat.
In cazul in care se constata reclamatia Clientului ca fiind intemeiata, Produsele cu defecte vor fi inlocuite sau, in caz de imposibilitate de inlocuire, Clientului i se va restitui Pretul impreuna cu taxele de livrare, in termen de 14 (paisprezece zile) de la solutionarea reclamatiei.